پیامک جالب و خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیامک جالب و خنده دار

در جواب بعضیا که میگن با دم شیر بازی نکن، باس گفت:
آخه مگه شیر پاستوریزه دم داره؟


حیف نون میره جوراب فروشی و میگه:
آقا من جوراب می خوام
فروشنده میگه: مردونه؟
حیف نون هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه: مردونه


به دوستم میگم ب نظرت هواپیمای مالزی رو کی دزدیده؟
برگشته میگه فکر کنم کار دزدان دریایی باشه!!
خداااااا من چه گناهی کردم که باید اینطور دوستانی داشته باشم؟


خجالت نمیکشن بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن؟
انگار نه انگار که مخاطبای این برنامه افراد بالای 20 سالن… والا.


هواپیمای مالزی با 239 تا سرنشین توی عصر تکنولوژی گم شده…
اونوقت من بچه بودم بابام میگفت چرا مداد گم میکنی..؟


اگه دل و دماغ داشتم، واسه عید آدامس با طعم پسته تولید میکردم،
تو مهمونی میدادم به مهمونا از اول تا اخر بجون،
هم بصرفه س و هم ملت حسرت به دل نمیموندن که پسته نخوردن…!!!


انیشتین:

هیچوقت چیزی رو خوب نفهمیدی مگر اینکه بتونی اون رو برای مادر بزرگت توضیح بدی


جناب 93 ی عزیز
جون مادرت سال خوبی باش نذار 4 روز دیگه رومون تو روی هم باز شه ها
خلاصه از من گفتن بود…..


سلامتی جوراب زنونه چون وقتی که از هم جدا میشن

اونیکه عاشقتره خودشو رو شیر حموم دار میزنه….!!


پسرا وقتی با یه نظری مخالف باشن همون اول به طرف میگن “بووووق نخور”
ولی دخترا میزارن طرف حرفشو بزنه بعد به بوووووق خوردن میندازنش!


دوس داشتن کسى که دوستت نداره
مثه این میمونه که تو فرودگاه منتظر کشتى باشى!


هشدار جدی به همه هموطنان
در ایام نوروز از سروریس دهی اینترنت به میهمانها جدا خودداری کنید!
عواقبش رو هم خودتون میدونین!


حیف نون خواب می بینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته…

از خواب که پا می شه می بینه زنش کنارشه. میگه: اه! باز خر شدم سیو نکردم


من اگه نخوام تو هر سایت یه دونه ساعت برنده نشم کیو باید ببینم؟؟ والااااا.


ملت تو کافی شاپ:
رو میزشون سوئیچ ماشین، ست سیگار و فندک، تبلت و اینجور چیزاست،
اون وقت من جاسوییچی که از چایی دو غزال برنده شدم جلومه…
ینی داغونما…

 

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: پیامک های خنده دار , اس ام اس های خنده دار , پیامک های طنز , اس ام اس های طنز , طنز , خنده , خنده دار , پیامک , اس ام اس , مطالب جالب , متن خنده دار , متن طنز , مطالب طنز , مطالب خنده دار , پیامک جالب و خنده دار ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : pj
ت : یک شنبه 17 فروردين 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی